04 דצמבר 2011

כרטיסי ברכה לחנוכה

כרטיס ברכה בטכניקת קווילינג
אני בטוחה שהיוצרות (והיוצרים) שבינינו כבר התחילו להכין כרטיסי ברכה לחנוכה, בדיוק כמוני. אני רוצה לשתף אתכם בעבודות האחרונות שלי כדי שאולי הן ייתנו השראה למי שעדיין מחפש רעיונות.
אחד הכרטיסים של הוא בגוונים של סגול. לפני זמן-מה במקרה ראיתי פיסת נייר מיוחד, שעליו דוגמה יפה בצד אחד וצידו השני סגול מבריק. הנייר הזה פשוט התבקש להפוך לכרטיס ברכה!
החלק המרכזי של הכרטיס הודבק על סרט דבק דו-צדדי כך שהוא מוגבה מעל הבסיס. את החנוכייה עשיתי בטכניקת קווילינג מרצועות ברוחב 3 מ''מ. את הסביבונים שבפינה גזרתי מנייר בצבע של הרצועות הוורודות. מאותו נייר עשיתי גם את הפרחים הקטנטנים בפינה השמאלית. הגודל של הכרטיס הזה הוא 14.3 על 11.5 ס''מ.
כרטיס ברכה עם חנוככיה
ממש אהבתי את הכרטיס הסגול ומאוד נהניתי מלעבוד עליו. אחריו עשיתי גם את הכחול. הכרטיס הזה הוא מסוג חלון שקוע (recessed window card). בחלון שמתי חנוכייה קטנה מרצועות נייר ברוחב 3 מ''מ כמו בכרטיס הקודם, אמנם לחנוכייה הזאת יש צורה אחרת. את הסביבון גזרתי מנייר בעזרת סכין יפנית. הכרטיס הכחול הוא בגודל 14.3 על 11 ס''מ.
אני מאד מקווה שאהבתם את שני הכרטיסים, או לפחות אחד מהם :), וקיבלתם רעיונות חדשים לכרטיסים בעבודת יד משלכם. עם קווילינג כמובן.

אין תגובות: