12 דצמבר 2011

מגנטים לחנוכה עם קווילינג

מגנטים עם סביבונים בשיטת קווילינג

אני ממשיכה את נושא החנוכה ורוצה להראות לכם כמה מגנטים פשוטים אך חמודים בעיניי, שעשיתי לפני זמן מה. ליצור מגנט כזה די קל, והוא יכול לשמש מתנה מדליקה שתישאר על המקרר ותשמח את קרוביכם לאורך זמן.

בתור בסיס לקחתי בריסטול כחול, את הקווילינג עשיתי מרצועות רגילות ברוחב 3 מ''מ. כמו שאתם רואים הסביבונים מורכבים מצורות ממש פשוטות. הקושי כאן הוא להתאים את הגדלים שלהן זה לזה. בהתחלה די קשה להבין איזה אורך של הרצועה צריכים וכמה לתת לסליל להיפתח בשביל שהצורה הסופית תהיה בגודל הנדרש. זה תלוי בין היתר גם בסוג הנייר בו משתמשים.

את האותיות שעל הסביבונים תוכלו לגזור מנייר צבעוני, ואילו בשביל הכיתוב להשתמש במדבקות אותיות בעברית שניתן לקנות בכל חנות יצירה. המסגרת עשויה מאותן רצועות קווילינג ברוחב 3 מ''מ (הנה עוד שימוש בשבילן). על הצד האחורי של הבריסטול הדבקתי חתיכות מגנט מפרסומות שכולכם בטח מוצאים בתיבות הדואר שלכם. הגודל של המגנטים עם הסביבונים בערך 4 על 6 ס''מ.

מגנטים עם חנוכיות בשיטת קווילינג

חוץ מהמגנטים עם הסביבונים עשיתי גם מגנטים עם חנוכיות קטנטנות. אלה קצת יותר קשים לביצוע. את החנוכיות עצמן יצרתי בקווילינג מרצועות של 3 מ''מ, ואילו את הנרות גלגלתי מרצועות קצרות ברוחב של כשני ס''מ. בכל להבה שילבתי שתי רצועות, אחת בצבע צהוב והשנייה בכתום. לשם כך הדבקתי את הרצועות אחת לשנייה, קצה אל קצה, ואז גלגלתי כרגיל ויצרתי "דמעה" (ראו את הכתבה שלי על עקרונות הקווילינג). גם כאן המסגרת היא מרצועות קווילינג. הגודל של המגנטים האלה הוא 6 על 8 ס''מ בערך.

אין תגובות: